El pastís de galetes i xocolata ? és una de les receptes que segur que tots i totes hem provat alguna vegada.
Nosaltres et proposem donar-li un impuls a aquesta recepta tradicional utilitzant les nostres galetes Nuria Original i portar-la a un altre nivell ?.
Pren nota dels ingredients que necessitaràs ?:
- 220 gr. de xocolata (70% cacau)
- 125 gr. de llet
- 210 gr. de mantega, a temperatura ambient
- 2 ous L
- 40 gr. de sucre
- 1 polsim de sal
- 250 gr. de galetes Nuria Original
Per a la cobertura ?:
- 250 gr. de xocolata (70% cacau)
- 100 gr. de llet
- 50 gr. de mantega
Elaboració de la base:
PAS 1
Fon la xocolata al bany maria perquè no es cremi i posteriorment afegeix la culleradeta de sal i remou.
A continuació, munta les clares dels dos ous fins que tinguin consistència, el truc és donar-li la volta al bol i si no cauen, ja ho tindries! ?
En un recipient barreja la mantega temperada amb el sucre fins que quedi una pasta homogènia. Afegeix els dos rovells a la barreja i remou fins que tots els ingredients estiguin ben barrejats.
PAS 2
A continuació, afegeix la xocolata a la barreja de mantega, rovells i sucre i barreja-ho bé fins que quedi una crema de xocolata.
Per a acabar, afegeix a poc a poc les clares muntades a la crema de xocolata amb moviments envoltants.
PAS 3
Començarem a muntar el nostre pastís!
Col·loca un paper de forn sobre un recipient per tal que el teu pastís no s’enganxi.
Mulla les galetes Nuria Original a la llet i col·loca-les al recipient fins que estigui cobert. A continuació, escampa una capa de xocolata per sobre de les galetes i ves fent capes de galetes i crema de xocolata fins que arribis a la vora del recipient ?.
Una vegada que has acabat amb les capes, deixa’l reposar a la nevera durant un mínim de 4 hores.
Per a preparar la cobertura de xocolata:
Escalfa la llet a foc suau juntament amb la xocolata i la mantega. Deixa que es temperi una mica i aboca-ho per sobre del pastís de manera homogènia.
Per a decorar-lo, pots col·locar uns fruits vermells o trossos de galetes Nuria o altres Birba que t’agradin ?.
Deixa-ho reposar a la nevera durant 2 hores i llest!
A gaudir-lo família! ?


